17 Mayıs 2014 Cumartesi

Sabrın Meyvesi (Online Kazanç Sayesinde Aldığım Ürün)


     Evet başlıktada yazdığım gibi sabırlı ve sistemli olarak ilgilendiğim kazanç sitelerinden elde ettiğim gelir ile 8 yıldır kullandığım emektar telefonumun yerine 32GB LG G2 modelli yeni telefonumu satın almış bulunuyorum. Cihazı 1300 TL'ye aldım. Bu miktarı ise PTC + Anket + CF Tasks yöntemleri ile yaklaşık 1,5 yılda birikimini sağladım. Demekki azmedince oluyormuş :)

     Daha önce de belirttiğim gibi online sistemlerden kazandığınız paralarınızı üç beş biriktikçe çekip harcarsanız bu size çerez parası olur. Fazlasıyla emek ve zaman harcadığınız için paranızı bu şekilde harcamanızı hiç tavsiye etmiyorum. O yüzden kazandıklarınızı biriktirmeniz ve ihtiyaç duyduğunuz bir ürünü almak için kullanmanız emeğinizin kalıcı olmasını sağlayacaktır.

     Yaptığım alışverişi sizinle paylaştım çünkü biliyorsunuz bloğumuzda kanıt olmadan hiç bir öneri, tanıtım, bilgi vermemeye özen gösteriyorum. Bu da bir nevi kanıttır. Damlaya damlaya birikebildiğinin kanıtı. :)

Darısı Başınıza.




4 yorum:

  1. hayırlı olsun gule gule kullanın

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Hakan bey.
    Herkesin emeğinin karşılığını alması dileğiyle...

    YanıtlaSil
  3. Hangi siteden anket doldurdugunuzu soylerseniz mutlu olurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mysurvey
      Toluna
      Napolyon
      Superkozmetik
      Pollemik
      Mobrog

      Bunları kullanmaktayım.

      Sil

Fikirlerini Paylaş, Sen de Kazanmaya Başla!