7 Kasım 2013 Perşembe

Bize Destek Olun


     Değerli ziyaretçimiz. Bir blog sitesinin içeriği ne kadar zengin olursa o kadar ziyaretçi çeker, aynı şekilde bir bloğun ziyaretçisi ne kadar çoksa, blog yazarı bloğuna o kadar önem gösterir ve güncel tutar. O yüzden sizden ufak bir kaç ricada bulunacağım.

     İlk olarak en önemli husus şudur ki bize destek olmak adına lütfen üye olacağınız sitelere bloğumuz üzerindeki linklerden üye olunuz. Üst menüdeki Tüm PTC Sitelerim linkinden ödeme aldığımız tüm sitelerin linklerini bulabilirsiniz. Unutmayın ki bir siteye üye olurken bilgisayarınıza kayıt olan çerez dosyalarından ötürü, direkt olarak adres satırına sitenin adını yazarak giriş yapsanız bile illaki birilerinin refi olursunuz. Belki bir Amerika'lı, belki Çin'li birinin alt refi olmuş olursunuz. O yüzden Türkçe içerik barındıran, yararlandığınız bloğumuza ufak da olsa katkı sağlamak isterseniz sitelere bizim linklerimiz üzerinden üye olma hassasiyetinizi göstermenizi rica ediyoruz.


     Bloğumuzda beğendiğiniz, yararlandığınız makaleleri, içeriğin altında bulunan sosyal paylaşım tuşlarını kullanarak paylaşmanızı rica ediyorum. Bloğumuz, ziyaretçi sayısı arttıkça daha kaliteli ve zengin içeriğe sahip olacaktır.


     Facebook kullanıyorsanız Facebook sayfamızı beğenerek yeni eklenen makalelerden haberdar olabilirsiniz. Ayrıca Facebook sayfamızda yaptığımız paylaşımları beğenip, paylaşmanız da bizim için çok önemli. Sayfamızın linkini ara sıra duvarınızda paylaşmanız da fayda getirecektir.


     Aynı şekilde Facebook'ta olduğu gibi Google+ (Plus) platformunda da bizi takip ederek ve makalelerimizi +1'leyerek bize destek olabilirsiniz.


     Yararlandığınız ya da göz gezdirdiğiniz makalelerimizin altına makale ile ilgili görüş, öneri, eleştiri kısacası faydalı yorumlar bırakarak bloğumuzun interaktif bir blog haline gelmesine katkıda bulunabilirsiniz. (reklam, spam içerikli yorumlar tarafımdan silinecektir)

     Destek için diğer bazı yöntemler ise ;

     Sizinde web siteniz ya da bloğunuz varsa bilgikapisi bloğumuzu link vererek makalelerimize yönlendirebilirsiniz.

     Üye olduğunuz forumlarda makalelerimizi alıntı yapabilir ve altına kaynak olarak makalenin linkini paylaşabilirsiniz.

     Bloğumuzdaki bilgiler işinize yaradıysa, bloğun daha profesyonel bir yapıya geçmesine katkıda bulunmak adına, isterseniz aşağıdaki butonu kullanarak PayPal aracılığıyla gönlünüzden geçen ufak bir miktarı bağışta bulunabilirsiniz.


Desteğiniz için teşekkürler...

20 yorum:

  1. İyi Günler Abi AdFiver isimli bir Ptc Sitesi buldum sence nasıl inceler misin ..

    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi günler Orkun.

      AdFiver sitesi zaten "En İyi 10 PTC" listemizde var. Lütfen üye olurken blogdaki linklerden üye olmaya çalış...

      İncelemeye gelince site bir süre ayakta kalırsa ve güven verirse o zaman incelemesini yapıyoruz. Henüz yeni açıldı o yüzden şimdilik inceleme yapmayacağız.

      Sitenin scripti güzel, tıklama ve reklam izlemesi akıcı ve kolay. İlk ödememi aldığımda paylaşacağım şimdilik ref kiralıyorum reflerin performansı da güzel. İyi kazançlar...

      Sil
  2. Çoğu sitede olduğu gibi burda da ref kiralama var 3 $ olunca da paypaldan çekilebiliyor..

    YanıtlaSil
  3. Cevabın için çok teşekkürler Abi.
    Sizin sitenizde baktım da bulamadım burayı sanırım gözümden kaçtı kusura bakma :D site hakkındaki bilgi içinde teşekkürler ref kazancı nasıl diye merak ediyordum sayende öğrendim.

    YanıtlaSil
  4. Ama daha ref kiralayacak bakiyem yok .. :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 60 cent biriktirip 3 ref alabilirsin. Benim 2 tanesi hergün tıklıyor 1 tanesi biraz düşük onu recycle yaptım 7 cente bakalım ne olacak.

      Sil
  5. Bi recycle 7 cent çokmuş sanki abi ya :D

    YanıtlaSil
  6. Bide abi war of clicks de ref havuzunda hiç ref gelmedi daha ya bi yakalayamadım ümitsizleştim iyice inş gelir 7 leveldeyim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. WarofClicks Scama düştü ödeme yapmıyor. İçerde bakiyen varsa reklam vermeye kullan.

      Sil
  7. Yapma ya bendeki şansa bak

    0,22 cent bide 210 warcoin vardı

    YanıtlaSil
  8. Abi sen toplam kaç siteyle çalışıyosun acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toplam 10 civarı tutmaya çalışıyorum ama ben yatırım yapmadan çalışıyorum sadece NeoBux'ta Golden üyeyim diğerlerinde standart.

      Daha çok Anket, Tasks tarzı işlerden kazanıyorum.

      Bu arada Face sayfamızı beğenmişsin bu tip soruları oradan sor lütfen yorum bölümü forum alanına döndü. :)

      Sil
  9. adfiver sitesinden bir türlü ödeme alamıyorum hep yoğun diyor hatta bir ara bonuslu birşey önerdi ona da kabul dedim baya bir süre sonra alabilirsin dedi tabii anladığım kadarıyla :) neyse o baya bir süreyi de geçtik şimdi çek diyorum hem payza hem paypala ödeme alamıyorum gene yoğun diyor.sorum:ödeme alabilen var mı bu adfiver sitesinden? bir de ne zaman ödeme almak için girmek lazım alabilen varsa?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adfiver'den ümidi kesin. Çoğu Scam sitenin oyalama takdiğidir bu. Site tamamen kapanmadan üyelerin tıklmaya devam etmelerini sağlamak için.

      Yani ADFiver için scam diyebiliriz. Benimde içeride 5$ param kaldı bu sitede.

      Sil
    2. yanıt için tşkler.peki tms nin bizim paraları bekleyen işlem dengesi adı altında tutması nedir? ne düşünüyorsunuz? ne yapabiliriz?

      Sil
    3. TMS parası PayPal'da rehin olduğu için ve siteye artık para girişi olmadığı için bakiyeleri askıya aldı. Umarız düzelir fakat PayPal geri gelmeyecek o kesin.

      Sil
    4. o zaman TMS ye devam etmeli mi? etmemeli mi? ne düşünüyorsunuz?

      Sil
    5. Halen bir umut var. PayPal'daki rehin parayı kurtarmak için mahkemelik oldular.

      Fakat dediğim gibi PayPal geri gelmeyecek onun yerine başka ödeme yöntemleri devreye girecek.

      Bunun içinde yatırım yapmak şart gibi birşey olacak çünkü kazandığınız 3-5 doları çekmenin bir mantığı kalmayacak.

      Fazla vakit alan bir sistem değil bence devam edin netleşinceye kadar.

      Sil

Fikirlerini Paylaş, Sen de Kazanmaya Başla!