9 Kasım 2013 Cumartesi

PTC Sitelerinden Nasıl Para Çekilir ? [Görsel Anlatım]


     Bu rehber videomuz için NerdBux sitesinden yararlandık. Video diğer PTC Evolution scripti kullanan siteler içinde geçerlidir. Farklı script kullanan sitelerde de işlem genelde aynıdır. Videolu anlatımımız makalenin devamında...


Gerekli Adımlar



  1. İlk önce para çekme talebi gerçekleştirebilmek için bakiyenizin yeterli olduğundan emin olun. Örneğin Nerdbux'un minumum para çekme miktarı 4$ idi. Benim Main Balance'ımda 4.31$ var yani bakiyem yeterli.
  2. My Account isimli hesap bilgilerinizin  bulunduğu sayfaya girin. Cash Out butonunu bulup tıklayın. (bazı sitelerde Cash Out yerine Pay Out ya da Withdraw yazıyor olabilir bu üç terimde para çekme manasına geliyor kafanız karışmasın.)
  3. Çekmek istediğiniz miktarı yazıp Next butonuna basıyoruz. Küsüratlı rakam varsa hata verebiliyor o yüzden bir birim düşük miktarını yazdım. (bakiyemde 4.31$ vardı 4.30$ yazdım)
  4. Parayı hangi yolla istediğinizi soruyor. Ben PayPal seçiyorum. Payza ya da başka servis kullanıyorsanız onu seçebilirsiniz. (Para çekme talebinde bulunmadan önce PayPal, Payza gibi hesaplarınızın sitede tanımlı olduğuna emin olun. Siteye üye olma esnasında soruyor zaten. Sonradan değiştirmek isterseniz Settings ekranından değiştirebilirsiniz)
  5. Son kontrolleri de yaptıktan sonra "Send" butonuna basıyoruz ve paramız hesabımıza gönderiliyor. Kullandığınız PTC sitesi Instant Payment yani anlık ödeme yapıyorsa paranız anında hesabınıza yansıyor. Manuel ödeme yapıyorsa Admin onayladıktan sonra paranızı gönderiyor. Rehber videoda kullandığım NerdBux sitesi anlık ödeme yaptığı için param anında PayPal hesabıma yansıdı.
  6. İşte bu kadar kazancınızı güle güle harcayın.




3 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reklam içeren yorum yazdığınız için mesajınız kaldırılmıştır...

      Sil

Fikirlerini Paylaş, Sen de Kazanmaya Başla!