5 Mayıs 2015 Salı

DUYURU (Trafficmonsoon Yeniden Aktif)

14.05.2015 Tarihli Ek Bilgi

     Değerli takipçiler sitedeki yavaşlama sorununu admin çözemedi, tekrar bakıma girecek, o yüzden bakım öncesi sitede reklam yok, yaklaşık 1 haftadır reklamlarda azalma var teknik sorun çözülürse siteden iyi kazanç sağlayabileceğiz tekrardan.

     Gelişmeleri yine bloğumuzdan takip edebilir ve sorularınız olursa yorum alanına sorabilirsiniz.

_____________________________________________________________________________


     Trafficmonsoon sitesi server problemini çözmüş ve yeniden aktif olmuştur. Site normal düzenine döndü ve ödeme talep ettiğimde anında ödeme yaptı. Son aldığım ödeme kanıtını aşağıda bulabilirsiniz. Site şu anda yatırımsız kullanıcıya en iyi kazandıran kazanç sitesi. Server saatiniz farklı olabilir fakat yinede belirteyim.

     Öğlen 12-13 gibi bir parti reklam geliyor (yaklaşık 8-9 adet 1 cent değerinde) ve Türkiye saati ile gece 03:00'te bir parti reklam daha geliyor o da (yaklaşık 8-9 adet 1 cent değerinde) sırf kendi tıklarınız ile günde 20 cent'e yakın kazandırıyor. Referanslarınızın tıklarından da bire bir kazandırdığını hatırlatmak isterim.

     Linkimiz üzerinden kayıt olan takipçilerimize bilgilendirme maili gönderilmiştir.

     Trafficmonsoon hakkındaki tüm gelişmeler için bloğumuzu takipte kalın.

Server eklemesinden sonra aldığım ödeme kanıtı



5 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba. Ben yatirim yapabilecegim, yaklasik 3-4 ay sonra bana aylik 100-150$ birakabilecek bi site ariyorum. Neobux uygun mudur? Ref satin alirim gold olurum yaz sonrasinda bana aylik 100-150 dolar birakir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Taner.

      NeoBux bahsettiğin rakamlarda hatta daha üzerinde kazandırabilir fakat hem baya yüklü yatırım gerekli hem de yatırımı çıkarıp kâra geçmek için bir süre sabretmek gerekir. Ultimate üyelik + 4000 RR vs.. bu konuda NeoBux'un forumunda incelemelerde bulunabilirsin ama dediğim gibi büyük yatırım lazım Golden üyelikle kazanç sağlamak neredeyse imkansız.

      Genel manâda ise hiçbir PTC sitesine yatırım yapmakta tavsiyede bulunmuyorum bu vebali alamam, çünkü hiç biri devlet güvenceli bir firma değil NeoBux dahil hepsi bir gün kepenk kapatacak. Risk tamamen kendinize ait olmalı lütfen tavsiye istemeyin.

      Benim tavsiyem o bahsettiğin rakamları tek bir site üzerinden değil 10-15 site üzerinden elde etmeye çalışman.

      Uğraştırıcı fakat böylesi daha sağlam. En azından biri veya birkaçı scam olursa diğerlerinden paranı kurtarabilirsin.

      Eğer ufak bir yatırımdan bahsediyorsan kazanmayı umduğun rakam yüksek bir rakam. Ben ayda ortalama 50$ civarı kazanıyorum tüm sitelerden toplam. (Ama yatırım yapmadan tabiki)

      Sil
  3. İyi günler Öncelikle daha önce sorduğum soruyu çok güzel cevapladiğınız için teşekkür ederim bir çok yanıt buldum ... :))

    Ve Bir soru daha Traffic monsoon hakkında
    Bu sitede ben sizin ref den üye oldum peki benim refden üye olanları nasıl görebilirim.. Şimdiden Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Orkun;

      Eğer yeni bir refiniz olursa mail adresinize bunun haberi geliyor. Ayrıca reflerinizi toplu halde görmek için sol menüdeki Personal Referrals linkinden bakabilirsin.

      Bu sorunun yanıtı Trafficmonsoon için hazırladığım videolu anlatımda vardı. Menüleri tek tek tanıttım.

      Sil

Fikirlerini Paylaş, Sen de Kazanmaya Başla!