8 Ağustos 2014 Cuma

GrandBux [PTC]

GrandBux

     Epey uzun bir aradan sonra PTC tanıtımı yapmaya karar verdim. Sitenin ismi GrandBux.Net. (Buradan Üye Olabilirsiniz) Tanıtımını yapmamda etkili olan taraf sitenin minumum ödeme limiti olmaması. Eğer toplamda 35 adet reklam tıkladıysanız hemen ödeme talebinde bulunabiliyorsunuz. Yalnız şöyle bir durum var 50 cent civarı fee kesintisi yapıyor yani 1$ altındaki meblağlarda ödeme talep etmenin bir mantığı yok. (GÜNCEL BİLGİ: Site ödeme limitini 5$'a yükseltti. Üstelik ilk ödeme talebi 5$, ikinci 10$, üçüncü 25$, dördüncü 50$ şeklinde. Yani standart üyelere artık bu siteyi tavsiye etmiyorum. İlk ödemeyi aldıktan sonra bırakın tıklamayı)

GrandBux [Tanıtım]

     Kazanç çeşitleri şu şekilde;
  • PTC
  • PTSU
  • Grid
  • Ref ve Point yarışmaları

     Sitenin RR'leri gerçek kullanıcı olduğu için RR kiralamak baya bir şans işi. Ödeme istemcisi olarak sadece PayPal'ı kullanıyor. Sanırım ödemeleri otomatik yapıyor (henüz ödeme talep etmedim.)

     Günlük reklam adetlerine gelirsek, 4x $0.01 fix reklamı var. Geri kalanı ise $0.001 ve $0.0005 değerindeki sayısı değişen reklamlar. Bu arada fokus olayı yani reklam izleme zorunluğu var.

     Upgrade seçenekleri diğer PTC sitelerinden biraz farklı. Yıllık değil aylık paketler halinde sunmuşlar. Bazı paketlere upgrade yapanlara ücretsiz RR hediye ediyor. Upgrade tablosunu aşağıdan inceleyebilirsiniz. Bir sonraki makalemizde görüşmek üzere.


11 yorum:

  1. Reklam nasıl izleniyor wiew advertisements e giriyorum ama tıklanacak bir şey yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet View Advertisements'den izleniyor sizde neden tıklanmadığını anlamadım mümkünse ekran görüntüsü gösterebilir misiniz ?

      Sil
  2. Görüntü gönderemiyorum buradan yapamadım ama tıkladığımda fixed advertisements(mavi), standart adv. ve express ad. (turuncu) görünüyor bunların üzerine getirince ise mouse imleç şeklini alıyor yani hiçbir şekilde tıklanmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı bir tarayıcı ile deneyin mesela İnternet Explorer kullanıyorsanız Chrome ile deneyin veya Firefox ile.

      Sil
  3. Peki sizce bu siteye yatırım yapılır mı ? Yatırım yapılırsa upgrade mi yoksa rr mi daha mantıklı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yatırım yaparsanız zaten RR de almanız gerekir. Bol miktarda RR ve bir miktar aktif DR sahibi olmadan Upgrade yapmanın pek bir anlamı kalmıyor.

      Site henüz çok yeni gidişatı görmeden her hangi bir yatırım tavsiyesinde bulunmam mümkün değil. Kaldı ki köklü sitelerden ProBux bile zor günler geçiriyor. Yatırım yaparken risk her zaman var PTC işinde.

      Sil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Abi yazıyı inceledim fakat cevap bulamadığım için soruyorum

    Bu sitede Flaş Reklamlar Bölümü var bir kazanç yok ama +1 reklam diyor buraya tıklamanın anlamı var mı acaba ..

    Şimdiden Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O flash reklamlar sadece point kazandırıyor ama pointleri paraya çevirmek neredeyse imkansız hiç uğraşma.

      Grandbux sitesi oldukça sağlam ve istikrarlı bir sitedir fakat büyük yatırımlar yapanlar için kazançlıdır. Free kullanıcılar için ise derttir. Ödeme limiti 2. çekimde 10$'a yükseliyor. Parayı çektikten sonra bırakmanı tavsiye ederim ben bile kullnmıyorum artık bu siteyi.

      Sil
    2. Teşekkürler Cevabın için abi..

      Gerçekten Free de çok yavaş ilerliyor maalesef :d

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Fikirlerini Paylaş, Sen de Kazanmaya Başla!