23 Ekim 2015 Cuma

PointsPanel ile 10 Günde 40 TL Kazanın [Anket Tarzı]

 PointsPanel

     Merhaba değerli takipçiler uzun zaman sonra bir inceleme makalesi ile karşınızdayız. Yeni keşfettiğim fakat ödeme almadan tanıtımını yapmak istemediğim bir sistemi tanıtmak istiyorum. Ödemeyi aldım, makalenin en altında görebilirsiniz.

     Bu kazançtan yararlanmak için Android telefon veya Android tablete ihtiyacınız var.

     Sistem kısaca şu şekilde; (Ayrıntılar makalenin içinde)

     Öncelikle bilgisayarınızdan buradaki siteye girerek üye olun. (Karşınıza İngilizce site gelebilir fakat program Türkçe ve sorular Türkçe gelecek merak etmeyin)

     Üye olduktan sonra sizden Android cihazınıza PointsPanel uygulamasını yüklemenizi isteyecek. Programı cihazınıza yükleyin.

     Evet programın kurulumuna devam etmeden önce ne işe yaradığını ve bizden ne istediğini kısaca anlatmak istiyorum. Bizim günlük rutin olarak ne yaptığımızı ve alışveriş alışkanlıklarımızı istatistik oluşturmak için öğrenmek istiyor. Mesela saat kaçta uyanıyoruz, o saatte evde mi, okulda mı, işte miyiz, saat kaçta TV izliyoruz, hangi kanalı izliyoruz izlerken birşeyler yiyor muyuz, cep telefonu kurcalıyor muyuz veya  ders mi çalışıyoruz, markete gidip alışveriş yaptık mı yaptıysak nakit mi ödedik kart ile mi vs.. vs.. buna benzer şeyleri soruyor özel birşey sormuyor isminizi bile sormuyor yani dolandırıcılık yapmaya yarayan bir bilgi istemiyor merak etmeyin, Sorduğu şeyler hep genel bilgiler.

     Üye olduktan sonra üye olduğunuz mail adresine 3 tane mail geliyor biri hoşgeldiniz diyor biri ne yapmanız gerektiğini anlatıyor bir taneside kullanıcı adı ve şifre içeriyor. Verdiği şifre Para çekme sırasında lazım olacak o yüzden sakın ola kaybetmeyin bir yere not edin.

Programın nasıl kullanıldığına devam edelim.

PointsPanel Kurulumu





     Siteye üye oldunuz ve programı cihazınıza kurduysanız Programı çalıştırın, üye olurken kullandığınız mail adresini üstteki ekrana girin.



     Programın tanıtımını ve şartları içeren bazı bilgileri içeren ekran çıkıyor bunu da onaylayın.



     Hergün ortalama saat kaçta uyanıyorsunuz, kaçta uyuyorsunuz bunu öğrenmek istiyor. Bu bilgileri de yazın.



     İlk kurulumda bizi tanımak ve günlük kurulumunu bitirmek için birkaç soru soruyor, "Anketleri Tamamla" butonuna basarak bu karşılama anketini tamamlayın. 

Aslında ne yapmamız gerektiği bize gönderilen mailde yazıyor, mailde yazanları buraya kopyalıyorum.

Merhaba

PointsPanel’e katılmak için zaman ayırdığınız için teşekkürler.

Uygulamayı kurduktan sonra, aşağıdaki görevleri tamamlamanız gerekmektedir.

-       Lütfen, PointsPanel uygulamasını açınız ve ‘Kullanım Şartları ve Gizlilik Politikası’ bölümünü kabul ediniz.

-       Eğer e-mail adresiniz sorulur ise, lütfen giriniz

-       ‘Ayarla’ butonuna basarak uyanma saatinizi giriniz. Zamanı seçiniz ve sağ üst köşedeki ‘tamam’ butonuna basınız. İleri butonuna basınız.

-       Ayarla’ butonuna basarak uyku saatinizi giriniz. Zamanı seçiniz ve sağ üst köşedeki ‘tamam’ butonuna basınız. Kaydet butonuna basınız.

-       Daha sonra ekranınızda tamamlamanız gereken anketleri göreceksiniz. Anketleri tamamla butonuna tıklayınız.

-       Tamamlamanız gereken anket sayısını göreceksiniz. 1. Gün ilk anket size ulaştırılacak. ‘Anketler’ butonuna tıklayınız ve günlük puanlarınızı toplamanız için gerekli olan ‘Kendinizden Bahsedin’ kısmını doldurunuz.

-       Size bazı sorular sorulacak. Bu soruları tamamladıktan sonra ‘Tamam’ butonuna basınız.

-       İnteraktif günlüğünüz, uygulamayı kurduktan ve uyanma zamanınızı ayarladıktan sonra, gün içerisinde başlayacak.

-       Lütfen önceki adımları kontrol etmeyi unutmayınız ve 30 dakikalık zaman aralıkları için dolduracağınız günlüğünüzü tamamlamaya başlayınız.

-       Günlüğünüzü düzenli aralıklarla tamamlamanız gerekmektedir. Eğer günlüğünüzü günde 3 kereden daha az tamamlarsanız, günlük puanlarınızı alamazsınız.

-       Her 30 dakikalık sorunun başında, bu soruları hangi zaman aralığı için cevaplamanız gerektiğini göreceksiniz.

-       Her gün sonunda ‘Gün Sonu Soruları’ yöneltiliyor olacak. Lütfen günlük puanlarınızı kazanabilmek için bu anketi her gün doldurduğunuzdan emin olunuz.

-       Lütfen Cuma, Cumartesi ve Pazar günlerini doldurduğunuzdan emin olunuz, bu günleri doldurmadan günlük puanlarınızı alamazsanız.

-       Günlük anket çalışması 10 gün sürecektir.
Çalışmamıza katıldığınız için tekrar teşekkür eder, çalışmanın devamında da yer almanızı dileriz. Sorularınız için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Bizimle iletişime geçmek için: support@pointspanel.com

Saygılarımla,

Rebecca,
PointsPanel Destek Ekibi

     Bize gelen bu mailde de yazdığı üzere yapmamız gereken şey basit. Uyanıkken her yarım saatte bir ne yaptığımız hakkındaki soruları girmek (yanlış anlaşılmasın her yarım saatte programı açmak zorunda değilsiniz birikiyor 5-6 saatte bir biriken girdileri yapabilirsiniz) "Girişleri Tamamla" yazıyorsa tamamlamanız gereken girdi var demektir tıklayınca zaten saat aralığı üstte yazıyor mesela 10:00-10:30 arasında ne yaptığımızı soruyor, onu yaptıktan sonra 10:30-11:00'de ne yaptığımızı soruyor bu böyle böyle gidiyor bunları sıkılmadan yapın.

     Bu yarım saatlik anketleri yaptıktan sonra gece birde Gün Sonu anketi geliyor bunu da yapmanız lazım. Bugün hiç alışverişe gittiniz mi gibi sorular soruyor kısa bir anket. Bunu da mutlaka yapın.

     Uyuduğunuz zamanki saat aralıklarını sormuyor merak etmeyin. Fakat kurnazlık yapıp günün çoğunu uyuyormuş gibi işaretlemeyin sakın. Mümkün olduğunca dürüst olmaya çalışın. Günde en az 8 saat uyanık olmanız lazım yani 16 tane yarım saatlik girdi yapın ve gün sonu anketini yapın.

     Bu faaliyet 10 gün sürüyor 10 gün sonunda ise bitiyor bize 2500 puan veriyor. Para çekebilmek için minumum 500 puan lazım. 500 puan 8TL ediyor. 2500 puan ise tabiki tam 40 TL yapıyor. :)

     Ayrıca puanlarımı göster menüsünden arkadaşlarınızı davet ederek her üye olan arkadaşınızdan 200 puan kazanabilirsiniz...

     Neyse hayırlısıyla 10 günlük günlüğü eksiksiz tamamladıysanız  aşağıdaki resimde gördüğünüz şekilde TEBRİKLER yazılı bir mail alırsınız ve 24 saat içinde 2500 puanı hesabınızda görürsünüz. Sonrasındaysa http://www.pointspanel.com/my-points/?lang=tr linkindeki sayfaya email adresinizi ve üye olduktan sonra size mail ile gönderilen şifreyi girerek puanlarınızı paraya dönüştürebilirsiniz. Paranın PayPal hesabınınıza geçmesi 1 hafta ile 10 gün sürebiliyor fakat gördüğünüz gibi benim ödemem geldi. Ödeme kanıtı aşağıda.


Ödemeyi aldıktan sonra dilerseniz programı kaldırabilirsiniz çünkü günlük tamamlandığı için soru gelmiyor. Yılda 2 kez bu aktiviteyi yapıyorlarmış yani 6 ay sonra tekrar 10 günlük süreç başlayabilir. İsterseniz silmeyin orası size kalmış.

     Makale'de cevabını bulamadığınız sorular veya sorunlarınız olursa lütfen makalenin yorum bölümüne yazınız.




75 yorum:

  1. Abi kayıt olduk inş bizde 40 tl alırız D

    YanıtlaSil
  2. Abi Kayıt oldum ancak anketler yabancı dil de geliyor nasıl olacak şimdi :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Programı kaldırın, Google Playde Points Panel diye arayıp bulun ve tekrar kurun, normalde Türkçe sorular sorması lazım eğer olmazsa ingilizce cevap verin zaten 10 gün sonunda bitmiş olacak ama para paypala yatmadan programı silmeyin.

      Sil
  3. Sildim Tekrar yükledim olmadı abi yabancı dilimde olmadığından biraz sıkıyorum :D Cevapın için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Referans linki ile üye olanlar ingilizce görüyor sanırım bende Türkçe.

      Soruların yanında simgeler var ona bakarak cevaplayın mesela yemek yiyorum şıkkının yanında yemek işareti var. Dediğim gibi 10 gün sonra ihtiyacınız kalmayacak. Umarım paranı alırsın, para çekeceğinde sıkıntı yaşarsan yine bana ulaşabilrsin Orkun. Ama üye olurken sana gelen şifreyi kaybetmemen lazım para çekmek için onu iyi sakla.

      Sil
  4. Aynen abi sanırım ondan oldu blogdaki sizin bağlantınızdan kayıt oldum :D

    daha yemek işareti gibi sorular gelmedi ama gelince bakarım yardımların için çok Teşekkür Ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu makaledeki son resimdeki gibi sorular yok mu Bir yanlışlık olmasın ?

      Sil
  5. Aynen abi sanırım ondan oldu blogdaki sizin bağlantınızdan kayıt oldum :D

    daha yemek işareti gibi sorular gelmedi ama gelince bakarım yardımların için çok Teşekkür Ederim.

    YanıtlaSil
  6. İyi Akşamlar Abi .

    UyGulama 10 Gün ama 500 puan olmadı Hergün doldurdum anketleri 10 gün sonucunda 350 puan oldu 500 olması lazımdı çekebilmek için anketlerde bitti .

    Şimdi ne yapabilirim acaba boşamı gitti yoksa ..

    CEvaplarsan sevinirim Abi. Şimdiden Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Orkun.

      Uygulamayı açınca "Günlük Tamamlandı" yazıyor mu ? yani soru sorması bitti mi ? Bitesiye kadar soruları cevaplamaya devam et 10. günün sorularını eksik bırakma.

      Mail adresine tebrikler diye bir yazı geldi mi ?

      2500 puan hemen yüklenmiyor günlük tamamlandıktan 1-2 gün sonra yükleniyor günlüğü tamamladıysan biraz bekle.

      Sil
  7. Evet abi aynen günlük tamamlandı yazıyor yeşil bi tik var ve bugun 12 . gün oldu toplam puan 350

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 12. günse bir terslik var gibi. İnşallah 1 gün bile en az 16 tane yarım saatlik ve 1 tane gün sonu sorusunu atlamamışsındır.

      1-2 gün daha bekle gelmezse mail yazarsın durumla ilgili.

      Sil
    2. 1 Tane gün sonu sorusunu hep yaptım abi yarım saatlıkleri saymadım 16 oldumu ama bekliyecez artık ..

      Cevabin için çok teşekkürler abi .. :D

      Sil
  8. tebrikler yazısı gelmedi ama dediğin gibiyse belki gelir ..

    YanıtlaSil
  9. Merhaba bu programı ingilizce olan arkadaşlardan ödeme alanlar varmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Normal'de programı cihazınıza kurduğunuzda Türkçe sorular gelmesi lazımdı. 10 günün sonunda size 2500 puan verir ama yüklenmesi 1-2 gün sürer. Puanınız gelmedi mi ?

      Sil
  10. ben ingilizce ödeme almadım daha D

    YanıtlaSil
  11. Abi sanırım İngilizce gelenler ödeme alamıyor Bende de sorular ing geldi ödeme alamadım maalesef .. d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google Play Store'de "PointsPanel" diye arayın onu kurun bakalım yine ingilizce mi çıkacak. Bilemiyorum sizin sorun nedir olmazsa email atıp sorun neden puanım yüklenmedi diye.

      Sil
  12. Merhabalar Abi az önce 2.908 puan Yüklenmistir 16. gün sonunda geldi Bekleyenler varsa umutsuzluga kapılmasınlar benim ki 16 günde yani 6 gün sonra geldi Mutlaka gelir bekleyin ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. paypal hesabınıza paranız yatınca haber verirmisiniz

      Sil
    2. Gözün aydın Orkun. Paranın paypal hesabına geçmesi içinde biraz zaman lazım sabırlı ol. Güle güle harca...

      Sil
    3. Çok Teşekkürler Abi Ödemeyi Aldığım Gün Fotoğrafınıda atarım.

      Sil
  13. Tabi veririm fotosunuda atarım şuan ödeme talep ettim 10 günde işleneceğini yazdı alınca buraya tekrar yazarım

    YanıtlaSil
  14. Abi pointspanelin sitesinde 500 puan 5 dolar yazıyı ama sen 8 TL yazmissin . acaba fiyatlarda değişiklik mi yaptılar? Yanitlarsan sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben cwvap vereyim neden bilmiyorum ama uygulaman türkçeyse 500 puana 8tl veriyor ama uygulaman ingilizceyse 500 puana 5dolar veriyor

      Sil
    2. Evet Amerika'da falan ikamet edenlere farklı fiyat Türkiye'ye farklı fiyat veriyor.

      Bu arada anket doldurmasak bile günlük puan veriyor ilk 15 gün 10 puan veriyor ayın kalan 15 günü 25 puan veriyor bu da ayda yaklaşık 500 puan eder. Yılda 6000 puan veriyor havadan. :)

      Sil
  15. Aynen abi anketleri bitirdikten sonra programı kaldırmazsak dediğin gibi 25 puan veriyor ben halen kaldırmadım :D

    YanıtlaSil
  16. Abi ben anketi bitirdim ,5 tane arkadaşımida pointspabel üye yapmıştım1000puanim vardı ama artık uygulamaya girdiğimde puanim 0 olarak gözüküyor ama siteye girince 1000 puani görebiliyorum acaba uygulamada bir sorrunmu var 2.sorunda bu 2500 puan ne zaman tanımlanır ve parayı paypala kaç günde yyatırırlar . cevaplarsan sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygulamada neden sorun oldu bilmiyorum belki uygulama ayarlarından sıfırlamış olabilirsin yanlışlıkla. Orkun arkadaşımız günlüğü tamamladıktan 6 gün sonra 2500 puanının geldiğini söylemiş. Bana 1 günde yüklenmişti puanlar bilemiyorum inşallah sorun olmaz puanların yüklenir.

      Puanları paraya çevirme işini siteden yapıyorsun, o süreçte yaklaşık 10 iş günü sürüyor yani 2 haftada falan PayPal hesabına geçiyor para.

      Sil
  17. Bugun e gunlugu bitirip puani paraya çevirdiğim 11.gun ve hala hesaba para aktarilmadi neden ki acaba ? :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 kez ödeme aldım şu an 3. ödemeyi beklemekteyim bende. 2 hafta oldu halen ödemedi belki yığılma vardır bir iki hafta daha bekleyelim ödemezse scam ilan ederiz.

      Sil
    2. bugun 16 dolarlık odeme aldım
      site temiz scam ilan etmeye gerek yok fakat halen gunluk 2500 puanım tanımlanmadı 18. gundeyim,sebebi ne olabilir ?

      Sil
  18. Bilgilendirme için teşekkürler,bekleyelim bakalım ne ile karşılaşacağız :)

    YanıtlaSil
  19. telefondan 550 puanım olduğu gözüküyor ödeme talep etmek için siteye girdiğimde ise 0 puanım olduğu gözüküyor sebebi ne olabilir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Sorunun neden kaynaklandığını bilmiyorum hiç başıma gelmedi. Birkaç güne düzelmezse mail atıp sorun.

      Sil
    2. mail attım 4 gündür cevap veren olmadı puanım mobilde 600 pc üzerinden baktığımda 0.

      Sil
  20. evet,20.gündeyim ve anketi hergün harfi harfine istenilenlere göre yaptım ama pointspanel hazretlerine gore sadece 6 gunluk anket tamamlayabilmişim !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne oldu puanlarınız mı yüklenmedi ? Bu cevabı mı verdiler mail yoluyla. ?

      Sil
  21. Merhabalar sonunda paramızı aldık Tam 31 usd geldi 90 tl civarı bi para fotoğraf atcaktım ama bulamadım kusura bakmayın arkadaşlar ÖDEME biraz geldi 10 günü geçti ama geldi herkese gelir bekleyin

    İyi Çalışmalar

    Bu arada Mesut Abi siteyi tanıtmasa bilmezdık ona burdan Çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı olsun Orkun güle güle harca. Bizim millet biraz sabırsız herkes mesaj yağmuruna tutuyor sanki pointspanel sitesi bana ait. Bende ödeme bekleyenlerdenim napayım :)

      Sil
    2. Çok Teşekkürler Abi Aynn abi biraz sabirsiz bi miletiz yapcak bi şey yok :D

      Sil
    3. Sanırım sabırsız kısmını üzerime almalıyım :) 17 gün olmuş sizce de sabırsızlanmak için haklı değil miyim? :) şu da var ki tabii benden kaynaklı bir durum da olabilir. Puan kullan dediğimde çıkan 10 gün içinde ödenecektir yazısını siteye girince göremiyorum. Puanım artış gösteriyor sadece. O sebeple alamayacak gibi planlıyorum artık bütçemi. :) sizlere de teşekkür ediyorum,gerekli cevapları fazlası ile verdiniz. Bol kazançlar...

      Sil
    4. Merhabalar sabirsız kımını tek başınıza üstünüze almayın bende çok sabırsızımdır Mesut Abi bilir :) 17 gün olayına gelince benim toplam parayı almam 1 ayı buldu toplam 16 gün 2500 puan geldi aynı gün ödeme talep ettim 15 gün felan sürdü işlenmesi

      Yani eger puanınız yüklendiyse ve 16 giriş ve Gün sonu yarım saatlik anket görevini tamamladıysanız bekleyin Mutlaka gelir Ben KEfilim: D

      İyi Çalışmalar Dilerim..

      Sil
    5. @blg_ozkn haklısınız bende sinirlenmeye başladım ilk iki ödeme bu kadar gecikmemişti 20 gündür bende ödeme beklemekteyim. Neyse zararı yok öderler umarım program yaygınlaşınca ödemeler birikmiş olabilir.

      Sil
  22. Anlayamadığım şey biriken puanlarınızı nasıl ödeme talebinde bulundunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Programın sitesine girince reedem(Kurtarmak) butonu var ona basınca ödeme talep etmiş oluyoruz ve işleme konuyor ..

      Sil
  23. Mesut bey,yine ben :) mail atmam sonucu 2 gün içinde ödeme gerçekleşti. Hala ödeme alamadıysanız mail atarak alabilirsiniz. Haber vermek istedim,kolay gelsin... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ben biraz daha yüklü bir ödeme almak için yeniden talepte bulundum eğer 1 haftaya gelmezse mail atacağım.

      Sizlerin ödeme alması beni mutlu ediyor, iyi günlerde harcayın...

      Sil
    2. Teşekkür ediyorum darısı başınıza :)

      Sil
  24. Selam.. merak ettigim birsey var benim bugun 9. Gunum ama puanim 290 nasil 500 olcak bu bana gunluk soru disinda hc anket gelmiyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba cevabı ben vereyim 10 gün olduktan sonra eğer hatasız şekilde tamamladıysanız anketi size 2500 puan verilecektir. İyi Çalışmalar :D

      Sil
  25. Cevabiniz icin tesekkurler.. ama asil puan 500 olmadan parayi cekemicegiz yaziyor.. birde 2500 puan ne kadara tekabul ediyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günlüğü başarı ile tamamlarsanız 2500 puan + günlük süresince kazandığınız puanlar ile birlikte 3000 e yakın puanınız olacak o da 50 TL ye yakın bir para ediyor.

      Sil
  26. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  27. pointspanel 10 günlük görevleri yaptım ancak puanları göster dediğimde 5.günümde görünüyorum puanımda 250...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5. günde bir aksama mı yaşadınız acaba bilemiyorum çünkü 3 öğün hatası yaparsanız günlük iptal oluyor.

      Zaten ödemeler hayli gecikti halen 3. ödemeyi bekliyorum. 1 ay daha bekleyip scam ilan edeceğim ödemezse.

      Sil
  28. uygulamayı 12 gündür kullanıyorum ref ve günlük ile 6 bin puan topladım 8 gündür banada ödeme gelmedi. Sorunuma gelelim benim kardeşim uygulamayı kaldırmış uygulamayı tekrar yükledim bana ait olmayan bir e posta ya giriş yapıyor veriyi temizledim sildim yine yükledim olmadı ilk yüklediğimiz giriş e posta giriş ekranı gelmiyor lütfen bilgisi olan yardımcı olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canınızı sıkmayın şu aralar zaten ödemiyorlar. Noel arası olduğunu bahane ediyorlar bakalım yılbaşından sonra ödeme gelecekmi. Zaten üye tavsiye etme olayını da kaldırmışlar pek hayra alamet değil bu gelişmeler. Ödeme yapmaları düşük ihtimal.

      Sizin soruna gelince mail yazmanız gerekiyor eski hesabınızı cihaza tekrar tanımlatmak için.

      Sil
  29. merhaba ben dün kurdum uygulamayı fakat bana hiç anket gelmiyor, doğrulamayı da yaptım, benim ayarlar kısmımda sadece yeniden kaydol var başka bişey yok, uyku saatimi bile ayarlayamıyorum, yardım edin ??

    YanıtlaSil
  30. points panel günlüğü her ay çıkan birşey değilmiş yılda 2-3 defa böyle anket düzenliyorlarmış...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende öyle okumuştum yılda iki kez günlük olayını gerçekleştiriyorlar diye.

      Sil
  31. ben bir ödeme aldım 63 tl...güvenilir ancak herzaman olmuyormuş

    YanıtlaSil
  32. aynı paypal hesabına birden fazla ödeme yaparlarmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık ödeme bile yapmıyorlar Türkiye ile çalışmayı bıraktık diyorlar ama yinede biriken puanlarınız varsa ödeme talep edip şansınızı denersiniz.

      Sil
  33. Mesut Abı Yardım Et Ogrencıyım yeni bugun basladım Varmı boyle guzel sıte

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba kazanç dünyası maalesef kötü zamanlarını yaşıyor, şu aşamada Crowdflower tasks'ları yapmanızdan başka önerim yok. Onda da görev alabilmeniz için Level 1 olmak gerekiyor.

      Sil
  34. Hocam indirmeyelim mi şimdi bunu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye'ye hizmet vermeye ara vermişler. Günlük başlatılmıyor boşuna indirmeyin. (En kısa zamanda makale güncellenecektir)

      Sil
  35. Kardesim 7100 puanim var 7 gun falan oldu param hala yatmadi paypala

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 7000 puanı ref davet ederek kazandıysanız boşuna beklemeyin vermiyorlar. Ref kazancını silip kalan puanı ödüyorlar eğer ısrar ederseniz.

      Benim 13 bin puanım silindi.

      Sil
  36. ödeme isteyince telefon numarası ve ülkeni onayla diyolar sizde de aynı sorun var mı

    YanıtlaSil
  37. ödeme isteyince telefon numarası ve ülkeni onayla diyolar sizde de aynı sorun var mı

    YanıtlaSil
  38. Hala devam ediyor mu bu sistem ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10 gün süren günlük görevini kapatmışlar sanırım ama programı silmezseniz günde 25 puan birikmeye devam ediyor.

      Sil

Fikirlerini Paylaş, Sen de Kazanmaya Başla!