2 Kasım 2014 Pazar

Güncel Gelişmeler [Kasım 2014]


     Hem siteyi daha güncel tutmak adına, hem de bana kolaylık olması açısından Güncel Gelişmeler makalelerimizi değişik bir uygulama altında yayınlamaya karar verdim. Bundan sonra her ayın 1'inde o aya ait makale başlığı açılmış olacak ve ay içindeki olaylar gün tarihi ile makale içeriğine eklenecektir. Böylece güncel gelişmeleri sonraki makalenin yayınlanma tarihinde değil anlık olarak takip edebileceksiniz. Güncel Gelişmeler başlıklarını bir kez değil devamlı kontrol etmeniz yararınıza olacaktır.

     Kasım 2014 tarihli Online Kazanç sistemlerine ait gelişmeler makalemizin devamında...

29.11.2014

NeoBux AdPrize Kazancı (Golden Üyelik 90$)



Scam Uyarısı !!!

BaClix.Com

Ojooo.Com

ComboClix.Com

11.18.2014

Ödeme Kanıtı

NeoBux 69,38$

11.11.2014

NeoBux AdPrize Kazancı (5$)


09.11.2014

Scam Uyarısı !!!

ImmoBux.Com

PayImmo.Com

Yeni Site

OxyBux.Com


04.11.2014

Yeni Site

DingBux.Com

02.11.2014

Ödeme Kanıtı

GrandBux



7 yorum:

  1. Bende bu işte başlamak istiyorum. Kullandığın siteler hangileri? En iyi 10 ptc sitesi başlığındakileri mi kullanayım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o listedeki siteleri kullanabilirsiniz. Kullandığım tüm sitelere sitenin üstündeki "Tüm PTC Sitelerim" linkinden ulaşabilirsiniz.

      Sil
  2. Tüm Ptc Sitelerinize üye oldum sizin referansınızdan. Bi faydam olsun. Her gün akşama kadar iş başında bilgisayardayım bari biraz ek gelir yapalım boş boş işlerle uğraşacağımza. Umarım sitelerde focus zorunlulugu yoktur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bide siz tam olarak nasıl yapıyorsunuz. Yani aynı anda tüm siteler sekmelerde açık oluyor ve sırayla açıp reklamları kapatıyor musunuz

      Sil
    2. Ben sizin facebook sayfanıza mesaj atayım en iyisi sormak istediğim çok soru varda :D

      Sil
    3. Merhaba Taner focus zorunluluğu bazı sitelerde yok bazılarında var bazılarında ise belli başlı reklamlarında var.

      Gerçekten sıkıcı ve sinir bozucu bir durum olduğunu biliyorum bunu aşmak için benim bazı taktiklerim var bu ipuçlarını sizlerle paylaşayım senin bu mesajın iyi oldu bu konuyu hatırlamamda. :)

      Takipte kalın şu bir kaç gün biraz yoğunum.

      Sil
  3. Evet konuyla ilgili bir makale hazırladım, umarım faydalı olmuştur.

    http://harclikyap.blogspot.com.tr/2014/12/yararl-bilgiler-birden-fazla-ptc.html

    YanıtlaSil

Fikirlerini Paylaş, Sen de Kazanmaya Başla!