11 Temmuz 2014 Cuma

Güncel Gelişmeler [05 Haziran - 10 Temmuz]


     Geçtiğimiz ayın gelişmelerine hep birlikte göz atalım. TRBux ve ZapBux sitelerinden  ilk ödemelerimi aldım. İki sitede de anlık ödeme yok fakat 2-3 saat içinde ödemeyi gerçekleştirdiler. Ödeme kanıtlarını makalenin devamında görebilirsiniz.

Yeni Açılan Siteler









Scam Listesine Düşen Siteler

Click4Freakz.Com


Sitelerden Gelişmeler
  • Türk PTC Sitesi olan TRBux sitesinden ilk ödemeyi almış bulunuyorum. Talep ettikten 3 saat sonra ödeme gerçekleşti. TRBux şu an tavsiye ettiğim siteler arasında yer almakta. Gerek reklam izleyen gerek reklam veren olarak kullanıp destek olabilirsiniz.

    Son Ödeme Kanıtlarım

    TRBux 1.11 $


    ZapBux 3.90 $


    Clixsense 20.72 $


    10 yorum:

    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Evet maalesef Zapbux ve Fusebux adminleri son zamanlarda fazlasıyla bu eylemi gerçekleştiriyor. Benim henüz başıma gelmedi ufak meblağlar çektiğim için sorun olmadı sanırım. Ama sitelerin gelecekleri açısından pek parlak bir durum değil bu.

        Aynı durum benimde Ayuwage sitesinde başıma geldi bu sitede para talep ettiğinizde sudan bahaneler ile sizi banlayabiliyor. Ödeme alanlarda var ama ben ve bir arkadaşım daha banlandık.

        Sil
      2. Genel kitlede probuxtan sonra bu ikisi çok güvenilir olarak görülüyor bence bundan dolayı admin işi gevşetti.Bu ikisinde içeride çok büyük miktar bırakmadan azar azar çekmek lazım hatta fazla miktarda yatırım yapmamak en doğrusu

        Sil
    2. Clixense kazançlarını gördükçe imreniyorum ben neden yapamıyorum yahu :(

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. bende aylık 30 dolar kazanabiliyorum :)
        eklentisini kur birde akşamları tasks yakalamaya çalış

        Sil
    3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Bloğumuzdaki makaleler soru yöneltmek ve bilgi paylaşımı içindir. REKLAM YAPMA YERİ DEĞİLDİR !!!

        Sil
    4. Merhaba mesut kolay gelsin sana 3 sorum olacak :)

      SORULARIM

      1,Şimdi ben bu clixsense den aylık 30 dolar bir para çekiyorum 2 aydır bu konuda bana bir yardım et bunun vergisi cezası filan olur mu ? Bir arkadaşım bu ulkede simit satıp para kazansak vergi vermeyince adamı oyuyorlar dedi bizlerin durumu nedir . :)
      ----------------------------
      2. sorum bu trbux açılmıyor sendede öylemi ilk ödemeyi bende aldım geçenlerde 2 dolar 1 saate ödedilerdi.

      --------------------------------------------

      3. Tasks yapıyorum 1. level oldum edepsiz tasks var erotik baya yaptım .
      45 tane şarap tasks yaptım 100 tane ortalama doğruluk %90 civarıydı . Acaba ne ara level 2 olurum

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. 1. PayPal zaten belli bir kesinti yapıyor yanlış hatırlamıyorsam bu kesintiden vergiyi ödüyordu, zaten PTC vs.. işinden vergi borcu gelen görmedim duymadım.

        2. TRBux IP problemi yüzünden servere erişim sorunu yaşıyor üzerinde çalışıyorlarmış yakında düzelir.

        3. Level 2 ve Level 3 olmak için sadece doğruluk oranı yetmiyor farklı farklı taskslar yapmak da gerekiyordu diye hatırlıyorum örneğin Level 2 olmak için 100 farklı tasks ve 93% doğruluk oranı gibi.

        Sil
      2. oww ben biraz 3 ay uğraşacagım o zaman level için teşekkürler .
        Umarım vergi işi öyledir

        Sil

    Fikirlerini Paylaş, Sen de Kazanmaya Başla!