7 Aralık 2013 Cumartesi

En İyi 10 PTC Sitesi [TOP 10 PTC List]


     En iyi PTC siteleri hangisi diye aldığım yoğun sorular nedeniyle böyle bir liste yapmayı uygun buldum. Listedeki sıralama en güvenilir ve en kazançlı bulduğum siteler arasından şekillenmiştir. Liste ve sıralama güncel tutulacaktır.

(Videolu İnceleme Makalemiz İçin Tıklayın)
Şu an Sitede Sorun Var Yatırım Tavsiye Edilmez !


















Banner


Scam Oldu Yenilenecek


Scam Oldu Yenilenecek


Scam Oldu Yenilenecek


Scam Oldu Yenilenecek

20 yorum:

  1. En iyi 10 PTC listemiz 26 Mart 2014 tarihi itibariyle güncellenmiştir.

    YanıtlaSil
  2. şu anda neobux ve probux kullanıyorum. Probux'un uzerine daha çok düştüm. Ve bir ricam var lütfen paypal'den bana 15TL gönderebilirmisiniz bu sitelerden zar-zor kazanıyorum daha 1 dolar olmadi cashout yapmadım. Minecraft oyununda VIP almak istiyorum azerbaycanda yaşadığım için de vodafone avea falan yok o yüzden bi tek paypal var onda da para yok yüklemek içinde yaşım yetmiyo :( bi rica lütfeeennn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef böyle bir imkanım yok şu an için fakat bloğumuzun takipçi sayısı arttıkça para ödüllü çekilişler düzenlemeyi düşünüyorum.

      Facebook sayfamızdaki takipçi sayısı 500'e ulaştığında yarışma etkinliklerine başlayacağım. O yüzden bloğumuzu ve face sayfamızı arkadaşlarınıza bol bol tavsiye edin ki bu sayıya ulaşabilelim.

      Sil
    2. Elimden geldiği kadar paylaşırım .

      Sil
  3. bu arada paypal'de gonderecekseniz fuad178@bk.ru adresine gonderin :)

    YanıtlaSil
  4. Bir de Probux'u önerirmisiniz. Bazı sitelerde gördüm tanıtım yapıyor minimum ödeme 0.60 diye ama kanıtta 0.58$ ödeme yapılmış (gerçi şimdi minimum ödeme 2$ çıkarıldı en azı). Ben de pek anlamıyorum cashout'a tıklıyom 4$ minimum ödeme yazıyor. En az miktarda ödeme yapan hangi siteyi önerirsiniz ama scam olmasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ProBux zaten en iyi ilk 3 PTC sitesi içindedir tabiki öneriyorum. Hemde Refleri kazanç getiren bir sitedir. Ben standart üye olmama rağmen şimdiye dek 250$ para çektim ProBux'tan..

      Ödeme limiti en düşük ve ödeme yapan site olarak http://www.cashcamel.net/ biliyorum ödeme limiti 0.01$ dı değişmediyse. Ama reklam gelirleri çok düşük olduğu için pek bir şey fark etmiyor.

      Sil
  5. Emin ol kimse durup dururken 15 lira çıkarıp vermez sana :) kazanma yolunu bulmalısın. Örneğin webmaster forumlarına üye ol, az az biriktirebileceğin teklifler bulursun orada.

    YanıtlaSil
  6. Ojooo ve ptc solutıon siteleri gümledi galiba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki sitede ödemelerde aşırı zorlanıyor. Fakat halen ödeme gönderiyorlar o yüzden scam diyemiyoruz. Yatırım yapmayın ve fazla emek harcamayın sadece.

      Sil
  7. bütün gün boş boş oturuyorum bu konular hakkında geniş bilgi verebilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Uğur.

      HarçlıkYap bloğumuzu zaten bu işler hakkında detaylı bilgi vermek için hazırladım. İlk olarak üst menüdeki Rehber bölümüne uğramanı ve bu alanda kullanılan terimleri öğrenmeni öneriyorum.

      Daha sonra NeoBux için hazırladığım makale serisini okuyup PTC'nin mantığını kavrayabilirsin. Takıldığın noktalarda yine yardımcı olurum.

      Sil
  8. Paylaştıkların için teşekkür ederim.Yeni başladım acemiyim,dün üye oldum ojoo, probux,neobux ve clixsense sitelerine.Çok az para geliyor 1 dolar bile olmadı.Herkes demiş ki reklamlardan az para geliyor önemli olan task ve offers.Ancak bana ne bir anket geliyor ne de task yapabiliyorum.Şu anda anket yok diyor sürekli.En az level 1 istiyor mesela task yapmak için,nasıl level atlayacağım veya genel olarak kazandığım parayı nasıl artırabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serdar bey saydığınız siteler arasında anket özelliği olan tek site ClixSense. O da her gün anket göndermeyebilir gönderdikleri anketler içinde kriterleri sağlayamadıklarınız da olabilir ama anket geldikçe kaçırmayın yapın. Tüm anket sitelerini içeren bir makale hazırlıyorum oradakilere de üye olursunuz.

      Saydığınız PTC sitelerinde ise Ojooo son zamanlarda sıkıntılı günler yaşıyor ve ödemeler bayağı gecikmeli durumda. şimdilik onu bırakın. Gelişmeleri yine bloğumuzdan takip edebilirsiniz.

      Tasks adlı görevlerdeki level olayı yeni bir uygulama ve level atlamak oldukça zor onun hakkında da detaylı bir makale hazırlamaktayım.

      Sil
  9. mesut bey merhabalar ben bu sitelerin çoguna üyeyim ama task kısmı mini job bu kısımlar silik çıkıyor ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
  10. Merhaba Elvan hanım.

    NeoBux veya benzeri sitelerdeki CrowdFlower görevlerini yapabilmek için CrowdFlower sitesine de üye olmanız gerek. Aşağıdaki linkten üye olun ve giriş yapın. Ondan sonra görevleri yapmayı deneyin.

    Birde görevler Level 1, Level 2, Level 3 diye sınıflandırılmış durumda. Level'inizin yetmediği görevler sizde silik görünür. Level atlamak için bazı şartlar var %85 üzeri başarı sağlamak farklı görevlere katılmak gibi.

    https://tasks.crowdflower.com/users/new

    YanıtlaSil
  11. Şu andaki son durum ile ilgili scam listesini ne zaman yayınlayacaksınız ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Probux, ZapBux, FuseBux Scam olduğu için listeden kaldırılacak. Durumunu merak ettiğiniz başka site varsa yardımcı olabilirim.

      Şu aralar yoğun olduğum için Blog güncellemelerini maalesef 15 günde bir yapabiliyorum.

      Sil
  12. Teşekkür ediyorum, Mesut bey, O zaman bu sitelerle zaman kaybetmenin anlamı yok..tabii

    YanıtlaSil
  13. dostlar delam, ben crowdfoldere uye olmak istiyorum ama benim faceebook mailimi kabul etmiyor ne yapmalıyım :S

    YanıtlaSil

Fikirlerini Paylaş, Sen de Kazanmaya Başla!